22 Kasım 2011 Salı

Hedefe Adım Adım

Yılsonu hedeflerimi belirlerken onlara ulaşacağımdam çok emin değildim. Biliyorum, hedef belirlerken kararlı olmak ve plan yapmak gerekli ama ben ne yazık ki kendime bu konuda pek güvenmiyordum.

Fakat bilin bakalım ne oldu? Hedeflerimde hiç de fena bir durumda değilim.

İlk olarak vişne likörünü yaptım. Beğenilmesinin gazıyla şimdi de portakal likörü yapmayı amaçlıyorum.

Ulaşılması en zor hedefim gibi duran Pilates'e başladım. Haftada iki gün aletli pilatese gidiyorum ve çok mutluyum.

Nohut mayalı ekmek konusunda kayınvalidem ve anneannem 'Çok zor' yorumlarını verse de yapmaya karar verdim. Hatta ilk adımı dün gece attım. Macerasını ayrıca yazacağım.


Şimdi geriye bir Moby Dick'i okumak kaldı. Onu da satın alalı epey oldu aslında. Fakat çok kalın bir kitap olduğu için çantada taşıması zor, ağırlık yapıyor. E-kitap olarak İngilizce versiyonunu indirdim ama dili zor geldi.

Bakalım, bir yolunu bulacağız artık !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder