17 Şubat 2011 Perşembe

Çerez Niyetine;Uydurukçu

Magazin haberi okumayı seviyorum. İnsan hikayelerine meraklı olduğum için kim, kiminle ne yapmış öğrenmek hoşuma gidiyor. Magazin yazarlarından da Onur Baştürk'ü köşe yazmaya başladığı zamandan bu yana okuyorum. İşlek bir kalemi var ve gece hayatının( benim artık çoooook dışında olduğum) gündemini iyi tutuyor.


Onur Baştürk'ün 'Uydurukçu' isimli bir hikaye kitabının çıktığını Ayşe Arman'ın yaptığı röportajda okudum. Rutin kitapçı ziyaretimde de aldım ve iki servis yolculğunda okuyup bitirdim kitabı. Ve de başarılı buldum. 2011 Türkiye'sine dair hikayeler, insan tipleri var kitapta. Gece hayatının farklı yüzleri, sekse farklı yaklaşımları okumak eğlenceli. Sürprizli sonları, okuyucu şaşırtmaya yönelik buluşları ile tam çerez niyetine okunacak bir kitap.

Keşke bu hikayelerin her biri bir dizinin bölümü olarak çekilse. Özellikle seks içeriği nedeniyle yasaklanması neredeyse kesin olur ama rating rekorları da kırar hani!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder