14 Şubat 2011 Pazartesi

Anne, Kokain Ne Demek?



'The Hangover'ın methini çok duymama rağmen bir türlü seyretmeye vakit bulamamıştık. Cuma günü Shrek'in son filmini alırken 'The Hangover'ı da görüp, aldım. Amacım cumartesi akşamı çocukları yatırıp, seyretmekti. Ama tabii ki akşam saat on olmasına rağmen çocuklar cin gibi ayaktaydı. Ben de filmi onlarla beraber seyretmeye karar verdim.

Kuzey'i 'Kaplanlı, süper bir film seyredeceğiz' diyerek ikna ettim. Zeynep'se ortalığı dağıtmakla meşgul olduğu için pek ilgilenmedi.

Film çok geyik ve komik. Kuzey kaplan çıkana kadar 'Ne zaman kaplan çıkacak, ne zaman kaplan çıkacak?' diye beynimi yese de bayağı güldük. Tabii ki film aslında çocuklara pek uygun değil. Bunu da özellikle Kuzey bana dönüp 'Anne, kokain ne demek?' dediğinde anladım.

Kesin öğrendiği replikleri okulda arkadaşlarına söyleyecek.Sonra da beni öğretmeni görüşmeye çağıracak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder