17 Aralık 2010 Cuma

Seinfeldvari bir toplantı

En sevdiğim dizi Seinfeld'tir.Kahramanlarının enteresanlıkları dışında çok basit bir olayın son derece komplike hale geldiği senaryosu muhteşemdir bence. Tuhaf tesadüfler eseri kahramanlarımız sürekli kendini acaip durumların içinde bulur. Hatta bu nedenle hayatımın bazı anları 'Seinfeldvari' olarak tanımlayabilirim.


Bu hafta da böyle Seinfeldvari bir gün yaşadım. Çok yoğun toplantılarımın olduğu bir gündü. Sabah sekizde şirketteki ilk toplantımın ardından Maslak'taki ikinci toplantıya gittim. Bu toplantı uzayınca yine Maslak'ta buluşacağım üçüncü toplantı kontağımı arayıp, gecikeceğimi söyledim. O da kibar bir insan olduğu için gelip, beni alabileceğini söyledi.

Toplantıdan toplantıya koşarken

Toplantım bitti ve ben Ahmet Bey ile buluşmak için dışarı çıktım. Tarifinden kendisini tanıdım ama yanında duran ve burnu şaldır şaldır kanayan kişinin kim olduğu hakkında bir fikrim yoktu.


Meğer o kişi o sırada karşıdan karşıya geçmekte olan ve dikkatsizlik edip bir minibüse çarpmış olan biriymiş. Çarpan şoförse 'Abi, benim servise yetişmem gerek' diye ortadan kayboldu.Bense  burnu kanayan adama tampon yapmaya başladım.

Bir sonraki karede Ahmet Bey arabayı kullanıyor, yanında ben, arkada yatmış olarak da burnu kanayan kazazedemiz var.  Onu hastaneye götürmeye Ahmet Bey'in 'Sizim burnunuz önceden de yamuk muydu?' sorusuna verdiği 'Hayır' cevabından sonra karar verdik. Ahmet Bey mühendis olduğu için her zaman mantık çerçevesinde davranabiliyordu.

Kazazedemizi Acıbadem Maslak Hastanesi'ne bıraktık ve sonra toplantımıza devam etmek için şirkete döndük.

Umarım kazazedemiz kendisine çıkarılan faturadan sonra bir de kalp krizi geçirmemiştir.

2 yorum:

  1. Tam sana göre bir gün olmuş,çocuklarla macera dolu dakikalardan sonra,iş gününde de enterasanlıklar seninle.
    Aşuremi hala bekliyorum,bir kaşıkcık kalsa bile..:)

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Bey, mühendis olarak mantık çerçevesinde düşündüğü kadar estetiğe de önem verir. Mesela gömlek içinden görünen bir t-shirt, ya da pantalon içinden çıkan bir gömlek de onu çıldırtabilir. :)

    YanıtlaSil